Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
There has been a great deal of discussion in recent years about the need to ensure that teachers are competent in the skills, knowledge and understanding related especially to the classroom. Reflective Teaching is believed to be the key towards developing Teacher Professional Competences - Classroom Competences in particular. This book, therefore, investigates the effect of the Reflective Teaching Approach on developing some classroom competences among in-service preparatory school teachers of English in Egypt. The group of the study consisted of 15 (male and female) teachers. The tools included a questionnaire, an observation checklist, three scales and the suggested programme (based on the Reflective Teaching Approach). Results showed that there are highly significant differences on the pre-post administration of the observation checklist favoring post-administration. This reflects the effectiveness of the suggested programme. Recommendations and suggestions are provided.