Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is an adaptation of a report entitled Notes about Reasoning, prepared under a project on The Training of Higher Cognitive Learning and Thinking Skills that was sponsored by the National Institute of Education. My purpose in producing the notes was to help me clarify my own thinking about reasoning and how the ability to reason effectively might be enhanced in the classroom. I did not intend to write a textbook on reasoning or a scholarly review of research on reasoning processes, and this book is not presented as either now. It still has the character of a collection of thoughts; it is being published with the hope that some of the ideas and suggestions in it may stimulate some others, especially teachers and students, to reflect more than they otherwise might have upon what it means to reason effectively. One does not, of course, become an effective reasoner by reading a book on reasoning or by taking a course in reasoning. Learning to reason well is surely a lifelong process--or at least a lifelong challenge. If this book is useful in helping some readers to see the value of an enduring commitment to that challenge, it will have served its purpose. I wish to thank the NIE Project Officers, Patricia Butler and Joseph Psotka, for their support and encouragement. I am grateful also to John Swets, Richard Herrnstein, David Perkins and Carol Chomsky for helpful comments on an early draft of the manuscript, to Anne Kerwin and Patricia Carroll for typing the manuscript and to Brenda Starr and Frank DiPace for making electronic delivery of it to the printer possible by working around the differences between the sending and receiving systems. Special thanks to my wife, Doris, for her constant help of countless types, and most especially for bringing into the world the four beautiful people to whom this book is dedicated.