Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Local urban high streets have frequently suffered from neglect in comparison to town centres and out-of-town retail. Yet they have the potential to meet contemporary policy aspirations with regard to sustainability, social inclusion and place making. Rediscovering mixed-use streets is the first in-depth investigation of local mixed-use high streets. Drawing on case-studies in three different locations in England, the report provides a wealth of data and findings produced from a variety of sources, both quantitative and qualitative. In particular, the report offers a comprehensive view of local high streets, from the point of view of transport, local residents, visitors, businesses and practitioners; provides a series of suggestions for their improvement and demonstrates how local high streets belong to future sustainable communities. Providing a significant contribution to current interest in mobility, urban design and social inclusion, the findings have particular relevance for 'Sustainable Communities', 'Cleaner, Safer, Greener', and 'Place Matters' policies. The study will be of interest to policy makers and practitioners involved in the making and managing of streets and those with an interest in regeneration.