Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Les rapports jouent un rôle stratégique dans les prises de décision des organisations. Savoir écrire des documents efficaces et convaincants est donc un atout important pour réussir sa vie professionnelle.
Afin de vous aider à en maîtriser toutes les subtilités, cet ouvrage vous propose une méthode qui vous permettra de rédiger aisément : apports d’activité, rapports de stage, rapports de projet, rapports d’étude, rapports commerciaux, rapports techniques, rapports de synthèse, rapports synoptiques.
Cette 6e édition insiste davantage sur les spécificités liés à chaque rapport mais aussi sur l'essence de ce qui fait le succès de ce type de document en général : style, argumentation, la prise de notes...