• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Redesigning Women

Television After the Network Era

Amanda D Lotz
€ 57,45
+ 114 punten
Uitvoering
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In the 1990s, American televison audiences witnessed anunprecedented rise in programming devoted explicitly to women. Cablenetworks such as Oxygen Media, Women's Entertainment Network, and Lifetime targeted a female audience, and prime_time dramaticseries such as Buffy the Vampire Slayer, Judging Amy, Gilmore Girls, Sex and the City, and Ally McBeal empowered heroines, single careerwomen, and professionals struggling with family commitments andoccupational demands. After establishing this phenomenon'ssignificance, Amanda D. Lotz explores the audience profile, the types ofnarrative and characters that recur, and changes to the industrylandscape in the wake of media consolidation and a profusion ofchannel

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
240
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780252030673
Verschijningsdatum:
11/05/2006
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
160 mm x 236 mm
Gewicht:
512 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 114 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.