Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The British Institution for Promoting the Fine Arts in the United Kingdom was founded as a private art gallery in 1805, and took over the lease of publisher John Boydell's Shakespeare Gallery in Pall Mall, London. Its rich and noble subscribers (including the Prince of Wales, later George IV) patronised exhibitions of contemporary works, and also lent items for shows of Old Masters. The Institution also took in art students, and was a very popular public attraction in London: Jane Austen was among the many visitors from around the country. This 1860 book by Thomas Smith, a London historian, describes the founding and development of the Institution, with notices of its regular exhibitions and of special events such as the memorial dinner for Sir Joshua Reynolds. This is a fascinating account of a popular gallery in the first half of the nineteenth century, and of the tastes of its patrons and visitors.