Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The news media has long functioned as the American Fourth Estate, at its best correcting abuses of power in government and business, and at its worst amplifying the biases of reporters and publishers and promoting them as "truth." The explosion of new forms of media in the twenty-first century, coupled with new professional standards, advertising models, and technologies, has made it harder than ever to identify bias, let alone do anything about it. This resource investigates the causes of bias, its history, and its many manifestations in the new media of the twenty-first century. It proposes tools, tactics, and strategies for recognizing, confronting, and correcting bias, in the media as well as in ourselves.