• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Real-Time Shading

Marc Olano, John Hart, Wolfgang Heidrich, Michael McCool
Hardcover | Engels
€ 181,95
+ 363 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book covers real-time shading systems, their design and how they work. Procedural shading, long valued for off-line rendering and production animation is now possible on interactive graphics hardware. These developments are important for areas such as game development, product design, and scientific visualization, among others. The authors include examples of techniques for achieving common effects efficiently in a real-time shading language ranging from full procedural shading on advanced specialized hardware to limited, yet surprisingly flexible shading on unextended OpenGL, to modern PC graphics accelerators.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
376
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781568811802
Verschijningsdatum:
26/06/2002
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
611 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 363 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.