Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The dot com era has been unfairly associated with the collapse of new Internet businesses and dramatic stock market losses. In fact, entrepreneurship in the years from 1995 to 2001 in Silicon Valley and elsewhere laid the foundations for the online world we live in today - and the huge economic power of the tech giants. Charles Miller sets the record straight with a careful analysis of what made the dot com era possible and an examination of the colourful experience of entrepreneurs who, whether they ultimately succeeded or failed in their own business, devoted their energy and creativity to exploring the new capabilities of the consumer Internet.