Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
YouTube features a wide array of multimodal musical figurations, including fan-made music videos, musical aestheticisations of pre-circulating content, and musical self-performances. Jonas Wolf explores open-ended forms of musical creative relay on YouTube, delving into formal, imitative, affective, and (non-)institutional aspects of networked media remix and (self-)aestheticisation. Beyond creating value for non-musical fields of discourse, this study is directed at filling a gap in a largely ocularcentric domain of study. It provides a concise theory of vernacular composition within our time's total digital archive that accounts for socio-aesthetic phenomena and their relation to systems of knowledge, control, and discourse.