Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the 1920s and 1930s, Rayner Hoff was the most gifted - and controversial - public sculptor in Australia, best known for the sculptures and friezes that adorn Sydney's Anzac Memorial, including Sacrifice at its centre. After moving from London in the early 1920s, Hoff taught at and eventually ran the National Art School. As well as completing the Anzac Memorial sculptures - which generated uproar when the Catholic Archbishop of Sydney opposed two further works planned for the Memorial - he also designed the original Holden lion badge, won the Wynne Prize in 1927, and made firm friends with luminaries like Norman Lindsay, Hugh McCrae and Mary Gilmore. This biography tells the story of Hoff's life and work for the first time, and how he spearheaded an Australian sculpture renaissance and left a mark that is still keenly felt today.