Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What is intelligence? Can it be increased by teaching? If so, how, and what difference would an increase make? Before we can answer these questions, we need to clarify them. Jonathan Baron argues that when we do so we find that intelligence has much to do with rational thinking, and that the skills involved in rational thinking are in fact teachable, at least to some extent. Rationality and Intelligence develops and justifies a prescriptive theory of rational thinking in terms of utility theory and the theory of rational life plans. The prescriptive theory, buttressed by other assumptions, suggests that people generally think too little and in a way that is insufficiently critical of the initial possibilities that occur to them. However these biases can be - and sometimes are - corrected by education.