• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Rating the Audience

The Business of Media

Mark Balnaves, Tom O'Regan, Ben Goldsmith
Hardcover | Engels
€ 203,95
+ 407 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Knowing, measuring and understanding media audiences have become a multi-billion dollar business. But the convention that underpins that business, audience ratings, is in crisis. Rating the Audience is the first book to show why and how audience ratings research became a convention, an agreement, and the first to interrogate the ways that agreement is now under threat.

Taking a historical approach, the book looks at the evolution of audience ratings and the survey industry. It goes on to analyze today's media environment, looking at the role of the Internet and the increased difficulties it presents for measuring audiences. The book covers all the major players and controversies, such as Facebook's privacy rulings and Google's alliance with Nielsen.

Offering the first really comparative study, it will be critical for media students and professionals.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781849663427
Verschijningsdatum:
26/12/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 236 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 407 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.