Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In accounts of ethnographic fieldwork and textbooks on ethnography, we often find the notion of rapport used to describe social relationships in the field. Frequently, rapport between researcher and researched is invoked as a prerequisite to be achieved before fieldwork can start, or used as evidence to judge the value and robustness of an ethnography. With few exceptions, and despite regular pleas to do so, ethnographers continue to avoid presenting any discursive evidence of what rapport might look like from an interactional perspective. In a sense, the uncritical acceptance of rapport as a fieldwork goal and measure has helped hide the discursive work that goes on in the field. In turn, this has privileged ideas about identity as portable rather than "portable and emergent", and reports of social life as more important than how such reports emerge. Written for all those who engage or plan to engage in ethnographic fieldwork, this collection examines how social relationships dialogically emerge in fieldwork settings.