Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
General Motors wanted to revolutionize transit bus design after having success with their New Look Bus through the 1960s. Being protagonists for progress, GM's engineers created a prototype coach that would address all of the New Look's shortcomings. This RTX (Rapid Transit Experimental) was a shock to the transit industry, and it wasn't until 1977 when the better-developed RTS bus became part of the Advanced Design Bus project and was the descendant of GMC's entry in the U.S. DOT's 'Transbus' project. The RTS is notable for its curved body and window panels and has become recognized as a timeless design just like the GM New Look was. In 1987 the RTS patents were sold to Transportation Manufacturing Corporation (TMC) and then they sold the rights to NovaBus in 1994 who left the U.S. market in 2002. However, Millennium Transit Services has since revived the RTS in 2006. Here it is, the only book with the full in-depth history that is also well illustrated with time-period photography and a color section.