Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
What is consumer neuroscientific research method to predict consumer behavior?The key motivation has not been possible to directly observe the mental processes when subjects perceive marketing stimuli, such as advertisement or when who make purchasing decisions. Despite the long history of consumer research, little is known about the neural representation of how marketing stimuli affects consumers' perceptions, their decision-making processes and their consumption experience.In the past, consumer researchers had to rely on varying the stimuli, e.g. prices or packaging and context factors, e.g. putting subjects in a good or bad mood in order to measure participants' reactions, e.g. choice behavior or brand preference. However, same researchers suggest scientific tools can observe brain activity to predict consumers behavior ( Ambler et al., 2000 and Shiv and Fedorikhin, 1999 et al).However, some consumer psychologists showed advertising research studies have often pointed out the important role of emotions for advertisement memorization ( Ambler, 2000). In advertising research, who suggest that emotion and ratio are represented in different hemispheres of the brain. Research on the neural representation of stimuli-induced emotions, however, could show that emotions are not only processed in the left brain hemisphere, but are also processed bilaterally ( e.g. in the left and right hemispheres of such cortical structure.Customer loyalty is as an example, which can be defined as " a deeply held commitment to rebuy or a preferred product/service consistently in the future ( Oliver, 1999). Consumer loyalty is a popular predictable consumer behavior topic for marketing researches, early research tried to establish whether customer loyalty has impact on aspects of business performance ( such as profit margin and sales).