Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Onderwijs & Pedagogie
  4. Raising Awareness of Strategy Use in Speaking

Raising Awareness of Strategy Use in Speaking

An Exploration of Advanced Adult Second Language Learners' Reported Strategic Behaviours and Oral Language Production

Li-Shih Huang
Paperback | Engels
€ 67,45
+ 134 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This research uses Vygotsky's sociocultural theory and Halliday's systemic function linguistics to explore raising awareness of strategy use on second language learners' reported strategy use and oral language production. The study involves two groups of advanced adult ESL learners. The experimental group members received a strategy use awareness-raising session and engaged in task-specific reflection about their strategy use immediately after their weekly speaking activities. The comparison group members did not receive a strategy use awareness-raising session, but engaged in freewheeling reflection immediately after their identical weekly speaking activities. Research findings from the quantitative and qualitative data shed light on the efficacy of heightening learners' awareness of strategy use through in-class awareness-raising sessions and post-speaking activity strategy-specific reflection. In pedagogical terms, the findings offer instructors important information about language learners' strategic behaviours and about how language-learning classrooms can incorporate reflective practice that enables learners to develop a metacognitive awareness of their ongoing learning.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
196
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783838303031
Verschijningsdatum:
29/05/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
294 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 134 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.