Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
TRIBES: Anthology II presents the following tribes: Centaurs of the Bleak Moor: Noble warriors who war with the Minotaurs of the Black Hills and their ancient, fell masters. Half-Goblins of the Tangled Wood: Debased and depraved descendants of a once proud warrior race enslaved by goblins centuries ago. Lizardfolk of the Dragon Fang: Deep in the heart of a forbidding swamp, the lizardfolk of the Dragon Fang beat the drums of war. Minotaurs of the Black Hills: Lurking in their rocky fastness, the Minotaurs of the Black Hills often raid their enemies - the Centaurs of the Bleak Moor. Wererats of the Roach-Run Sewers: In the murk and stink beneath a bustling city's streets, scheming families of wererats scurry through the fetid sewers, often riding their vicious and bad-tempered cockroach steeds. Each tribe uses unique feats, spells and magic items to wage war upon their enemies. Each tribal write-up benefits from many stat blocks as well as extensive notes on their background and culture so that a busy GM can hurl these ferocious foes at his PCs with little preparation."