Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Radio Modernism marries the fields of radio studies and modernist cultural historiography to the recent 'ethical turn' in literary and cultural studies to examine how representative British writers negotiated the moral imperative for public service broadcasting that was crafted, embraced, and implemented by the BBC's founders and early administrators. Weaving together the institutional history of the BBC and developments in ethical philosophy as mediated and forged by writers such as T. S. Eliot, H. G. Wells, E. M. Forster, and Virginia Woolf, Todd Avery shows how these and other prominent authors' involvement with radio helped to shape the ethical contours of literary modernism. In so doing, Avery demonstrates the central role radio played in the early dissemination of modernist art and literature, and also challenges the conventional assertion that modernists were generally elitist and anti-democratic. Intended for readers interested in the fields of media and cultural studies and modernist historiography, this book is remarkable in recapturing for a twenty-first-century audience the interest, fascination, excitement, and often consternation that British radio induced in its literary listeners following its inception in 1922.