Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Introduction_Online Learning and Teaching, a breakthrough in Higher Education Chapter 0_ The context of Higher Education in Palestine Chapter 1_ Digital Learning Games Scale (DLGS): A scale Development Study Chapter 2_ The Role of an Instructional Design Model Integrating with OER's in Developing Palestinian Teachers' Competencies to Adopt E-learning Chapter 3_ Flipped classroom methodology to support student s' learning during COVID-19 crisis Chapter 4_ Technostress and students' academic productivity: a positive impact Chapter 5_ Comparative Analysis between ADDIE, ASSURE and the Backward Instructional Designs Chapter 6_Online learning and teaching productivity. How to improve metrics in virtual envinroments Chapter 7_Online assessment and e-feedback. The challenge between interaction, behaviour and performance Chapter 8_ Teachers Training and Qualifying. Case study of a PhD programme course, virtualisedChapter 9_ Academic management and university organisation: From face-to-face to fully online in just 2 weeks. Case studyChapter 10_The university strategic plan to face disruptive classes during the COVID-19 pandemic. Case study Chapter 11_ Recommendations based on the presented research. Generic adoption suggestions valid for every institution