Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book traces the intersection of radical feminism, composition, and print culture in order to address a curious gap in feminist composition studies: the manifesto-writing, collaborative-action-taking radical feminists of the 1960s and 1970s. Long before contemporary debates over essentialism, radical feminist groups questioned both what it was to be a woman and to perform womanhood, and a key part of that questioning took the form of very public, very contentious texts by such writers and groups as Shulamith Firestone, the Redstockings, and WITCH (the Women's International Terrorist Conspiracy from Hell). Rhodes explores how these radical women's texts have been silenced in contemporary rhetoric and composition, and compares their work to that of contemporary online activists, finding that both point to a "network literacy" that blends ever-shifting identities with ever-changing technologies in order to take action. Ultimately, Rhodes argues, the articulation of radical feminist textuality can benefit both scholarship and classroom as it situates writers as rhetorical agents who can write, resist, and finally act within a network of discourses and identifications.