Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Esta recopilación de diez piezas escritas por dramaturgas de Chile y España, ha sido creado con el objetivo de entregar a los niños, niñas y jóvenes de ambos países, obras contemporáneas que promuevan la reflexión, guarden la cultura y la memoria de cada uno de sus territorios. Así como también, interactuar y afianzar los lazos fraternos con las creadoras, entre los dos países hermanados en esta colección.Este trabajo pretende acercar al público infantil y juvenil al teatro, a través de la lectura, la apreciación de los textos y su representación. Con el anhelo de vincular a los estudiantes con la literatura dramática, para que su relación resulte significativa y, sobre todo, ayudarlos a descubrir el valor del lenguaje verbal como instrumento para comunicar experiencias vitales, esenciales. Invitar a los estudiantes a relacionarse con la lengua sin un fin instructivo-informativo, sino como bu?squeda de espacios de autoconstruccio?n y de apropiacio?n de valores e?ticos y este?ticos.