Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Informatica
  4. Computerwetenschappen
  5. Quantitative Risk Assessment & Management Metrics for Airport Services

Quantitative Risk Assessment & Management Metrics for Airport Services

Mehmet Sahinoglu, David Ang, Scott Morton
Paperback | Engels
€ 49,45
+ 98 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Airport satisfaction risk is concerned primarily with how travelers rate their experience with the various aspects of airport-related travel including issues such as security, food, and baggage claim and on-time performance to name a few. In this research book, we will adopt a model of airport satisfaction risk that quantifies the traveler's experience with eight crucial facets of airport-related travel. However we will add an original concept of quantification to the existing model through a designed algorithm by the author to calculate the airport satisfaction risk index. To accomplish this task, numerical and/or cognitive data was collected to supply the input parameters to calculate the quantitative risk index for airport satisfaction. This paper will not only present a quantitative model but also generate a prototype numerical index proposal that breaks new ground to help authorities measure and alleviate the universal problems of risk in the world airports. To assess airport satisfaction, an Airport Satisfaction Risk-Meter (RM) based on a series of questions designed to assess the traveler's perceptions of that satisfaction will be utilized based on the traveler responses.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
92
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783330017719
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Gewicht:
140 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 98 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.