Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
We welcome you to the proceedings of IWQoS 2005 held at the University of Passau, in the beautiful state of Bavaria, Germany. We hope that all attendees enjoyed their time in that ancient and historic city. Quality of Service(QoS) continues to be an important area of research. T- ditionally very focused on the area of networking, it has grown to include mobile applications, wireless environments, 3G and 4G cellular networks, user expe- ence, overlay networks, large-scale systemsand other important areas ofappli- tion. Six full-paper sessions that comprised selected papers of very high quality were devoted to the above mentioned, cutting-edge topics in this volume. We had a fascinating cross-disciplinary program and hope to have seeded conn- tions between di?erent disciplines and between industry and academia. In addition to the reviewed paper sessions, we were pleased to present two inspiring keynote speakers in this year's program: Randy Katz, Universityof California, Berkeley, USA, and Michael Stal, SiemensAG, Munich, Germany. One speaker being from academia and one from industry, re?ected well the balanced view of this workshop. Both keynotes extended the scope of QoS and addressed pressing issues, such as "spam," and leading trends, such as "service orientation," and their relevance to QoS.