Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Quality of Service - Iwqos 2005

13th International Workshop, Iwqos 2005, Passau, Germany, June 21-23, 2005. Proceedings

€ 52,95
+ 105 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

We welcome you to the proceedings of IWQoS 2005 held at the University of Passau, in the beautiful state of Bavaria, Germany. We hope that all attendees enjoyed their time in that ancient and historic city. Quality of Service(QoS) continues to be an important area of research. T- ditionally very focused on the area of networking, it has grown to include mobile applications, wireless environments, 3G and 4G cellular networks, user expe- ence, overlay networks, large-scale systemsand other important areas ofappli- tion. Six full-paper sessions that comprised selected papers of very high quality were devoted to the above mentioned, cutting-edge topics in this volume. We had a fascinating cross-disciplinary program and hope to have seeded conn- tions between di?erent disciplines and between industry and academia. In addition to the reviewed paper sessions, we were pleased to present two inspiring keynote speakers in this year's program: Randy Katz, Universityof California, Berkeley, USA, and Michael Stal, SiemensAG, Munich, Germany. One speaker being from academia and one from industry, re?ected well the balanced view of this workshop. Both keynotes extended the scope of QoS and addressed pressing issues, such as "spam," and leading trends, such as "service orientation," and their relevance to QoS.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
404
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 3552

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783540262947
Verschijningsdatum:
21/06/2005
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
589 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 105 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.