Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Quality Management for Services

Handbook for Successful Quality Management. Principles - Concepts - Methods

Manfred Bruhn
Paperback | Engels
€ 84,45
+ 168 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book provides assistance for ensuring and increasing service quality. Manfred Bruhn presents a holistic, scientifically based approach to quality management for services, which is consistently oriented to the management process with the phases of analysis, planning, control and monitoring of quality management. Core parts of the book are procedures for measuring service quality, instruments for controlling quality and expectation management, the implementation of quality management based on ISO 9000 ff. standards as well as the EFQM model, and comprehensive quality controlling to ensure effectiveness and efficiency.


In the eleven editions to date, the work has evolved into a handbook and can be used as a reference work for the various topics of quality management for services. Individual topics of quality management or the respective chapters can be worked through independently of each other.


In the 12th edition, all chapters have been updated.In particular, the new version of the EFQM Model 2020 has been comprehensively presented.


The contents

  • Basics of quality management for services
  • Analysis of service quality
  • Planning and control of quality management for services
  • Implementation of quality management for services
  • Quality controlling for services


The author

Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Manfred Bruhn is Professor of Business Administration, in particular Marketing and Corporate Management, at the Faculty of Economics of the University of Basel and Honorary Professor at the Technical University of Munich.


Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
634
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783662670347
Verschijningsdatum:
29/07/2024
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
168 mm x 240 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 168 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.