• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Quality Management for IT Services

Perspectives on Business and Process Performance

Claus-Peter Praeg, Dieter Spath
€ 251,95
+ 503 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Modern business processes rely heavily on IT services. In spite of this growing dependency, as well as the rise of customer expectations for performance and quality of IT services, very little research has been done on the topic of IT service quality management. Quality Management for IT Services: Perspectives on Business and Process Performance aims to close this knowledge gap and to encourage people to spend more time researching the numerous facets of this increasingly important aspect of commercial value adding. Featuring economic and social perspectives along with practical implementation solutions, this book gives both scientists and practical experts insight into the different facets of IT service quality management.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
350
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781616928896
Verschijningsdatum:
15/10/2010
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
218 mm x 287 mm
Gewicht:
1088 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 503 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.