• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Quality Is Everybody's Business

Patrick L Townsend, Joan E Gebhardt
Hardcover | Engels
€ 175,95
+ 351 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Done correctly, Total Quality Management (TQM) will increase your profits and preserve your resources, make your customers and employees happy, and it is the ethical thing to do. The key, of course, is to do it right. Unfortunately, when quality efforts fail to fulfill their potential, business leaders begin to doubt the efficacy of making the pursuit of quality a primary organizational priority.
The most consistent mistake: starting small and implementing only part of the plan. Examples of partial efforts ending in disappointment or disaster abound. As a result, the only thing "total" about TQM processes has been the level of frustration. Quality is Everybody's Business makes it possible for people at all levels of your organization to understand the underlying theory and the specific mechanics of continual improvement.
In an easy-to-read style, the book shows you how to untangle seemingly complex theory into guidelines for everyday managing and leading. The authors provide a comprehensive presentation of the practical details and the reasoning behind defining, implementing, and maintaining a 100% employee involvement process. Taken as a whole, the articles presented in this book address the theory and the practice of TQM in an integrated manner.
Once your customers experience quality, they will continue to look for the quality option. Done correctly, TQM can be defined and implemented in six-to-eight months - and that includes actively involving everyone on the payroll in the process and seeing positive bottom line results virtually immediately. Whether your organization has a TQM process in place or is just beginning to implement one, Quality is Everybody's Business gives you the tools to make it a complete quality process.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
392
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781574442847
Verschijningsdatum:
3/12/1999
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
730 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 351 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BUNDELPROMO

2+1 GRATIS op meer dan 200 producten

Profiteer nu van onze vroegboekkortingen
BUNDELPROMO
2+1 GRATIS op meer dan 200 producten
ACTIEPRIJS

€ 10 korting

op de Vivlio Light en Light HD e-reader
ACTIEPRIJS
Vivlio Light en Light HD e-reader met € 10 korting
AANGERADEN

Dé boeken bij jouw vakantiebestemming

door ons geselecteerd
AANGERADEN
Dé boeken bij jouw vakantiebestemming
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.