Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Quality as an Organizational Strategy

Quality as an Organizational Strategy

Building a System of Improvement

Clifford L Norman, Lloyd P Provost, David M Williams
Paperback | Engels
€ 55,45
+ 110 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

From the authors of The Improvement Guide, The Health Care Data Guide, Quality Improvement Through Planned Experimentation, and Transforming Health Care Leadership.


Quality as an Organizational Strategy describes an approach to leading organizations based on W. Edwards Deming's charge that leaders need a new theory of management and a strategy built on quality. The book defines quality as a strategy and describes a framework of five activities for leaders that can generate both immediate results and long-term performance. The framework aligns the functions of measurement, marketing, planning, and execution of improvement projects to optimize the performance of any organization.


Five activities for leaders to focus the organization on improvement:

    Purpose activity - Establish and communicate the purpose of the organization System activity - View the organization as a system (System Map and Vector of Measures)Obtaining information activity (customer focus) - Establish a system to obtain information relevant to the Need the organization is fulfillingPlanning activity - Planning to improveManaging improvement activity - Managing improvement efforts


Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
426
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9798990466104
Verschijningsdatum:
1/10/2024
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 254 mm
Gewicht:
734 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 110 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.