Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book opens the black box of qualitative market research and reveals the inner workings of the qualitative process. The influence of group dynamics on the data itself, the significance of body language in the interaction between researcher and respondent and the application of techniques to discover the private world of the individual are all exposed. So too, is the least visible part of all research projects - the interpretation of content given the fact that people often 'don't say what they mean' and 'don't mean what they say'. This book brings together a detailed overview of procedures and techniques in contemporary qualitative market research. These evolving techniques are making qualitative research increasingly influential. A clear understanding of their strengths and weaknesses is therefore vital to anyone involved in research - whether market, industrial, social, governmental or medical.