Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Pupils' attitudes towards science are fixed in primary school and this therefore has implications for secondary school science teachers. Pupils enjoy the practical aspects of science lessons and novel approaches of teaching; however, it also depends on the personal attributes of the teacher and the atmosphere in the classroom that is created. Pupils are also inclined to like science based on the creativity and enthusiasm displayed by the teacher. This thesis draws on different aspects of science education (lessons, being a scientist, careers) and aims to consider which areas pupils are positive toward, and which areas they display negative attitudes toward; changes for teachers that could be implemented are suggested. Pupil attitudes are difficult to measure however research methods are vast in this study drawing on case study data (diary keeping, interviews), questionnaires (over a period of 3 years), interviews, lesson observations and a small group picture-card activity. The variety of techniques provide a range of angles and pupil perspectives to consider when thinking about improving pupils' attitudes towards science education.