Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ancient Near Eastern scribes from Egypt to Mesopotamia, including Israelite scribes of the Hebrew Bible, create infelicitous or symmetric elements in their textual production. By their form, these elements communicate beyond the textual and semantic levels for rhetorical and literary purposes. "Meta-textual semantics" is a widespread scribal device in the ancient world, and ancient audiences and exegetes (e.g., rabbinic, medieval Jewish and Christian exegetes, and Masoretes) properly appreciated it, but it is underappreciated in modern interpretations of the Hebrew Bible. Using Prov 1:1-7 as a paradigm, Josiah D. Peeler explores elements in Hebrew Jeremiah usually considered secondary because of their odd or well-formed nature, to demonstrate that they exemplify a contextual theme.