Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The COVID-19 pandemic has resulted in a renewed interest in the relationship between public health authorities and the public. Particular attention has been paid to 'problem publics' who do not follow health advice. This is not a new issue. As the chapters in this collection demonstrate, the designation of certain groups or populations as problem publics has long been a part of health policy and practice. By exploring the creation and management of these problem publics in a range of time periods and geographical locations, the collection sheds light on what is both specific and particular. For health authorities, publics themselves were often thought to pose problems, because of their behaviour, identity or location. But publics could and did resist this framing. There were, and continue to be, many problems with seeing publics as problems.