Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Public Relations Strategy

Drew Boyd
Paperback | Engels | PR in Practice
€ 33,45
+ 66 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This challenging book reflects the intense discussion that is taking place on the nature of public relations and how it develops and supports management strategy. It links models and theories of strategic management to the PR function and discusses how globalization and the Internet are changing organizational PR strategy.

This new and updated version of Public Relations Strategy explains how PR lies at the heart of sound, ethical corporate communication as a core strategic management function. The new edition explores the following topics:

- PR as strategic and issues management

- the governance role of PR within organizations

- attaining and maintaining reputation

- internal communication as PR strategy

- online/offline media relations

- research matters: exploration and evidence

- managing ethics and evaluation in PR programming

Including many new international case studies, this fully updated, third edition of Public Relations Strategy is a useful addition to the thinking practitioner's library, and an invaluable learning tool for students undertaking examinations in PR and related disciplines.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780749456405
Verschijningsdatum:
24/11/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 233 mm
Gewicht:
390 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 66 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.