Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the late nineteenth century, Japan's new Meiji government established museums to showcase a national aesthetic heritage. Inspired by Western museums and expositions, these institutions were introduced by government officials hoping to spur industrialization and self-disciplined public behavior, and to cultivate an "imperial public" loyal to the emperor. Japan's network of museums expanded along with its colonies. By the mid-1930s, the Japanese museum system had established or absorbed institutions in Taiwan, Korea, Sakhalin, and Manchuria. Not surprising, colonial subjects' views of Japanese imperialism differed from those promulgated by the Japanese state. Meanwhile, in Japan, philanthropic and commercial museums were expanding, revising, and even questioning the state-sanctioned aesthetic canon. Public Properties describes how museums in Japan and its empire contributed to the reimagining of state and society during the imperial era, despite vigorous disagreements about what was to be displayed, how, and by whom it was to be seen.