Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The privatized and ghettoized church behind the wall is confronted by a dual crisis: an internal crisis of identity and an external crisis of relevance. Therefore, to shape a dialogical relationship through public dialogue is an essential task of the public church, the so-called "go-to-all" church. To execute "public dialogue" as the commission to the "go-to-all" this book concerns a Korean art- cultural pattern of public dialogue, particularly madanggŭk. Madanggŭk is a compound noun: madang (open place) + gŭk (theatre). It contains the three elements for public dialogue - place, a medium, and communicative principles for public dialogue. As an alternative with the purpose of overcoming "binary opposition" and shifting from monologism to "dialogism," this book suggests three alternative models of public dialogue: (1) Incarntional Public Dialogue, (2) Critical Public Dialogue, and (3) Festival Public Dialogue, Furthermore, in order to construct or transform into a "dialogical community," this study proposes "Six Stages of Dialogic Praxis" and "Four Procedures of Madang Public Dialogue."