• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Psychological Theories of Drinking and Alcoholism, Second Edition

Psychological Theories of Drinking and Alcoholism, Second Edition

Hardcover | Engels | Guilford Substance Abuse
€ 111,45
+ 222 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Updating and expanding the classic Psychological Theories of Drinking and Alcoholism, this fully revised second edition incorporates state-of-the-art presentations from leaders in the alcoholism field. Contributors review established and emerging approaches that guide research into the psychological processes influencing drinking and alcoholism. The volume's multidisciplinary approach also takes into account biological, pharmacological, and social factors, offering important insights into the development and escalation of drinking problems and the various approaches to treatment. Including significantly expanded coverage of developmental, social learning, and cognitive theories, the book features new chapters on genetics, neurobiology, and emotions.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
467
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781572304109
Verschijningsdatum:
21/05/1999
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
163 mm x 236 mm
Gewicht:
861 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 222 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.