Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This work contains four papers. The literature review looks at how hearing parents may adapt to a deaf child in the family, and considers how the literature supports a disability-stress model of maternal adaptation. Partial support is found for the model, and a revised version is suggested. The aim of the two empirical papers is to examine the relationships between psychological distress, social identity, and identity interruption in culturally and non-culturally deaf adults. Research suggests that interruption to social identity leads to increased psychological distress, and that deaf people who adopt a hearing identity have increased psychological distress. The research aims to consider identity interruption theory to explain higher levels of psychological distress in deaf people with hearing identities. The first of these two papers describes the development of a 20-item Identity Interruption Scale for Deaf people. The second paper uses this scale alongside other standardised measures to look at the relationship between psychological distress, social identity, and identity interruption. The final paper is a reflective venture into the research process.