Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Edited by Clemens Apprich, Josephine Berry Slater, Anthony Iles and Oliver Lerone Schultz Félix Guattari's visionary term 'post-media', coined in 1990, heralded a break with mass media's production of conformity and the dawn of a new age of media from below. Understanding how digital convergence was remaking television, film, radio, print and telecommunications into new, hybrid forms, he advocated the production of 'enunciative assemblages' that break with the manufacture of normative subjectivities. In this anthology, historical texts are brought together with newly commissioned ones to explore the shifting ideas, speculative horizons and practices associated with post- media. In particular, the book seeks to explore what post- media practice might be in light of the commodification and homogenisation of digital networks in the age of Web 2.0, e-shopping and mass surveillance. With texts by: Adilkno, Clemens Apprich, Brian Holmes, Alejo Duque, Felipe Fonseca, Gary Genosko, Michael Goddard, Félix Guattari, Cadence Kinsey, Oliver Lerone Schultz, Rasa Smite & Raitis Smits, and Howard Slater Part of the PML Books series. A collaboration between Mute & the Post-Media Lab