Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Prospects of Citrus Producers and Marketing in Pakistani California

Prospects of Citrus Producers and Marketing in Pakistani California

A case study of Sargodha region

Waqar Akram, Hadia Asghar, Zakir Hussain
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Fruits and vegetables are important component in agriculture sector. Production and marketing studies were used to explore the cost parameters of the production and marketing and understand the inefficiency during production process and marketing channels. To observe the inefficiency during production, stochastic frontier production was used by using the primary data from two Tehsils of the Sargodha region known as Pakistan's California. It was concluded that all the input variables was directly related to technical efficiency except irrigation. Negative sign of the irrigation showed inverse relationship between irrigation and technical efficiency due to intercrop irrigation which resulted in over irrigation. Technical inefficiency model showed a positive relationship between age of the farmers, years of education and source of credit (dummy variable) while age-squared is inversely related to technical inefficiency. The marketing studies showed that by decreasing the number of the intermediaries in both form i.e. open and packed, not only the purchased price of the consumer decreased but also marketing efficiency of the market increased.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
68
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783847307945
Verschijningsdatum:
7/12/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
113 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.