Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La recherche en éducation, notamment sur le terrain, connaît un développement certain. Enquêtes, études de cas, expérimentations, recherches-actions scrutent les systèmes éducatifs et analysent les modalités d'échange et de transmission des connaissances entre les différents partenaires des situations pédagogiques. L'instauration de relations plus démocratiques, au sein des situations éducatives, permettant, à travers des processus de sensibilisation et de conscientisation, la conquête d'une plus grande autonomie, en constitue fréquemment l'objet. Cependant, le plus souvent, ces différentes approches restent fragmentaires et biaisées par les champs disciplinaires, auxquels elles empruntent leur méthodologie et, de façon plus clandestine, leur idéologie. Pour parvenir à une lecture moins tronquée, tentant de conjuguer les données d'une pratique et les exigences d'une théorie reconnaissant la complexité, cet ouvrage propose d'initier, à partir d'études de cas de référence, à une lecture plurielle des situations éducatives.