Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Prophets of the Fourth Estate: Broadsides by Press Critics of the Progressive Era highlights press criticisms during the Progressive Era (1890-1920) that aimed to enhance the role of the press in a democracy, limit corporatization, and better utilize the press' capacity as an agent for social change. This collection of essays by critics of the news media includes historical perspective and an extensive introduction to the period. The press critics republished in this collection of essays includes Charles Edward Russell, Moorfield Storey, Oswald Garrison Villard, Donald Wilhelm, Roscoe C.E. Brown, anonymous editorial writers at The Public and The Nation, and others. Their ideas and challenges to the corporate/commercial press model are as relevant today as they were nearly a century ago.