Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Pronunciation Myths

Applying Second Language Research to Classroom Teaching

Linda Grant
Paperback | Engels | The Myths Series
€ 30,45
+ 60 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This volume was conceived as a "best practices" resource for pronunciation and speaking teachers in the way that Vocabulary Myths by Keith S. Folse is one for reading and vocabulary teachers. Like others in the Myths series, this book combines research with good pedagogical practices.

The book opens with a Prologue by Linda Grant (author of the Well Said textbook series), which reviews the last four decades of pronunciation teaching, the differences between accent and intelligibility, the rudiments of the English sound system, and other factors related to the ways that pronunciation is learned and taught.

The myths challenged in this book are:

§ Once you've been speaking a second language for years, it's too late to change your pronunciation. (Derwing and Munro)

§ Pronunciation instruction is not appropriate for beginning-level learners. (Zielinski and Yates)

§ Pronunciation teaching has to establish in the minds of language learners a set of distinct consonant and vowel sounds. (Field)

§ Intonation is hard to teach. (Gilbert)

§ Students would make better progress if they just practiced more. (Grant)

§ Accent reduction and pronunciation instruction are the same thing. (Thomson)

§ Teacher training programs provide adequate preparation in how to teach pronunciation (Murphy).

The book concludes with an Epilogue by Donna M. Brinton, who synthesizes some of the best practices explored in the volume.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
264
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780472035168
Verschijningsdatum:
21/02/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 226 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 60 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.