Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Le lien avec l'école, ou le sentiment d'appartenance à l'environnement scolaire, est un facteur de protection établi pour la santé, l'éducation et le bien-être social des enfants et des adolescents. De plus en plus de preuves indiquent qu'une approche globale de l'école, telle que le modèle de promotion de la santé à l'école, est efficace pour promouvoir les liens entre les écoles. Une approche globale de l'école renforce la connectivité des écoles par le biais des programmes, de l'enseignement et de l'apprentissage, de la politique, de l'organisation, de l'éthique et de l'environnement scolaires, ainsi que par des partenariats entre le personnel scolaire, les élèves, les familles et les représentants des services de santé et des organismes communautaires. Un partenariat solide entre les secteurs de la santé et de l'éducation aux niveaux local, national et de l'État est important pour aider les communautés scolaires à adopter cette approche. Cette monographie est importante pour les enseignants, les conseillers scolaires, les administrateurs de l'éducation et les professionnels de la santé tels que les psychologues, les travailleurs sociaux, les infirmières scolaires et les professionnels de la promotion de la santé et de la santé publique qui travaillent avec les écoles.