Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the ICT industry, since de-regulation business objectives have been closely linked to the lowering of prices and improvement in quality of service. Unfortunately, the industry has arguably failed to deliver the majority of its projects. This research examines this described failure and considers the reasons why it occurs. As a starting point, the research suggests that the ICT industry might be better off by comparing its progress against that already made by the construction industry, an industry involved in projects with similar characteristics such as complex relationships, detailed information and long delivery periods over many phases. A framework demonstrating similarities and differences in project characteristics between construction and ICT was developed from available literature. The framework was examined and refined by carrying out in-depth interviews. It was then tested using data from a survey of professionals involved in Construction and ICT projects. The results of the analysis indicate that there are no fundamental differences either in the definition of projects or the application of project management systems, principles and methodologies between the two i