Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Auf dem deutschen Arbeitsmarkt herrscht (ungeachtet der Corona-Krise) Fachkräftemangel und deshalb scharfe Konkurrenz potenzieller Arbeitgeber. Die Suche und Auswahl geeigneten Personals rückt deshalb in den Mittelpunkt des Personalmanagements. Dies betrifft nicht nur große, sondern auch und gerade kleine und mittlere Unternehmen und ist ein zentraler Erfolgsfaktor. Im Mittelpunkt dieses Leitfadens steht der Prozess der betrieblichen Personalsuche und -auswahl, wobei beginnend mit der Ermittlung des konkreten Bedarfs, über die (in ihrer Bedeutung oft unterschätzte) Stellenbeschreibung vor allem Suchstrategien im Kontext aktueller, crossmedialer Marketingmaßnahmen und ein zweckmäßig aufgebauter Auswahlprozess als Erfolgsfaktor erläutert werden.