Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Kunst & Cultuur
  4. Fotografie
  5. Professional Marketing & Selling Techniques for Digital Wedding Photographers

Professional Marketing & Selling Techniques for Digital Wedding Photographers

Jeff Hawkins, Kathleen Hawkins
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Updated to include the latest digital camera models, imaging software, and current image proofing and sales techniques, this business guide teaches wedding photographers how to build a profitable business. From formulating a business plan to presenting final images to clients, the strategies presented help photographers avoid the pitfalls that ruin many wedding photography studios. Photographers learn how to define a target demographic--whether that be low-volume big-budget or high-volume low-budget clients--and market to those demographics in print, on the Internet, through networking, and at bridal shows. Customer service tips include how to interview clients to ensure a stress-free and enjoyable portrait experience, conduct presession consultations, and write a contract, as well as presentation techniques for wall-size images, coffee-table-style books, and guestbooks. The featured images and drawings include a gallery of the author's wedding photographs and samples of advertising, marketing, and promotional literature.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
124
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781584281801
Verschijningsdatum:
1/12/2005
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
221 mm x 275 mm
Gewicht:
508 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.