Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Le changement organisationnel associé à l'implantation et l'utilisation des systèmes d'information (SI) se réalise par la transformation des processus d'affaires, des tâches, et la reconfiguration de la structure organisationnelle de l'entreprise. Ainsi, l'implantation de nouvelles applications SI dépasse considérablement la dimension technique qui caractérise l'informatique pour englober des facteurs humains, organisationnels et stratégiques. Les principales finalités de cette recherche sont la connaissance et la compréhension du processus d'implémentation d'un progiciel CRM (gestion de la relation client) et les changements organisationnels associés. La construction d'un cadre d'analyse cohérent a constitué notre première préoccupation. Le cadre théorique est centré sur une fonction clé constituée par le management de projet. Le processus d'implémentation du CRM ne se réalise pas dans un vide organisationnel, il est confronté au terrain empirique au travers d'une étude de cas longitudinale du processus d'implémentation du CRM dans une grande entreprise du secteur des télécommunications et Internet en France.