Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this textbook readers will acquire knowledge of problem-solving and learning to enhance both efficiency and the experience of service users in rapidly changing service environments, that can create new service models. Emphasizing that, above all else, individuals are at the centre of services, the book goes deeply into the nature of public services and their logic-of-practice. By applying learning and problem-solving approaches, the reader gains practical capabilities in addition to an appreciation of the latest research literature. Following a multidisciplinary, international approach, the book suggests a new typology of problem-framing and presents many examples of how new service solutions can be created in any public service context. The book offers a conceptual toolkit to understand and analyse dynamically changing services and the application of new technologies. Topics covered include pressing issues surrounding public services, such as e-technology, digitalisation, e-services, artificial intelligence, entrepreneurialism, sustainability, climate, inequality, developing economies, and smart cities. Chapters follow a similar structure: issue, problems, what we know, learning framework, worked example, theory and practice conclusions, as well as teacher and learner notes. Addressing advanced undergraduate and graduate students of public administration, public management, political science, sociology, computer science, and information systems, the book will also be a valuable resource for practitioners, i.e. experts and managers in public organizations, professionals in organizations working at the business and public sectors, consultants, and IT suppliers.