Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Van ethiek en wet tot praktijkPrivacy gaat over het je kunnen afschermen van de buitenwereld, zodat deze geen weetheeft van waar je bent, wie je bent, met wie je bent en wat je doet. Het is daarmeemeer dan een juridisch vraagstuk. Het is een onderwerp dat ook in filosofie, economie,technologie, psychologie, sociologie en communicatie voorkomt. In dit boek bekijkenwe privacy, en bovenal de informatieprivacy, vanuit verschillende invalshoeken. Zodatorganisaties en de mensen daarin een diepgaand en veelzijdig inzicht kunnen vormenvan hoe zij op verantwoorde wijze de privacy van hun particuliere relaties kunnen respecteren. Op een manier die recht doet aan de betekenis van dit grondrecht, juist in eentijd dat de virtuele wereld een steeds grotere rol gaat spelen. En mensen online meer enmeer sporen nalaten, die moeilijk zijn uit te wissen, eenvoudig zijn te delen en te combineren met andere persoonsgegevens. Maar die tegelijkertijd de ruimte openlaat voorhet data driven ondernemerschap en de voordelen die daarmee zijn te behalen voorklant, organisatie en andere betrokkenen.Dit boek is bestemd voor professionals die persoonsgegevens verwerken en voor mensen die een bijzondere interesse hebben in het onderwerp privacy. Het laat je verderkijken dan de wet, de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Het biedt je inzichtin wat privacy betekent voor individuen, voor de ontwikkeling van hun identiteit enrelaties. Het geeft aan hoe ze met hun privacy omgaan en hoe de wet hen helpt daarbeter mee om te gaan. En helpt interne toezichthouders en andere verwerkingsverantwoordelijken in organisaties zo komen tot inzichten over een goede invulling van hunrol; met het oog op de wet en de waarde van persoonsgegevens in de organisatie. En deontwikkelingen die zich in de samenleving en de technologie voordoen.Het boek is gebaseerd op onderzoeken van experts uit verschillende vakgebieden. Hetbiedt een breed overzicht, goed gefundeerd, maar tegelijkertijd toegankelijk. Ed Peelen is bijzonder hoogleraar content marketing op de Universiteitvan Amsterdam en directeur van de UvA Academy/FMG. Zijn expertiseligt op het terrein van het klantgericht ondernemen en business modelinnovatie. Hij is onder andere verantwoordelijk voor de masterclass Privacy van de UvA Academy.