Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Privacy-friendly Online Services

Privacy-friendly Online Services

Empirical Studies on Consumers' Privacy Protection Behaviors. Dissertationsschrift

Michel Schreiner
Paperback | Engels
€ 29,45
+ 58 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The emergence of privacy-friendly online services that pay special attention to the protection of their users' information privacy is a recent internet phenomenon. Such services use privacy-enhancing technologies and adhere to privacy-friendly terms and conditions. Privacy-friendly online services thus differ greatly from conventional services that do not usually provide satisfactory privacy protection.In fact, numerous popular online services, like Google, Facebook, and WhatsApp, exhibit serious privacy deficiencies. Consequently, consumers of online services are becoming increasingly concerned about privacy threats. Against this background, privacy-friendly online services-such as the search engine DuckDuckGo, fee-based premium social networking sites, and the instant messaging application Threema-help consumers better protect their privacy and provide an alternative to conventional online services. But do consumers intend to adopt privacy-friendly online services? Would they be willing to pay for online services providing better privacy protection? And would they abandon a currently used online service and switch to another provider for privacy reasons?This book aims to answer these questions by providing four quantitative empirical studies that examine consumers' use of privacy-friendly online services as a specific form of privacy protection behavior. Practical management implications for the providers of online services are derived from the studies' results.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
156
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783741880421
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
209 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 58 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.