Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The emergence of privacy-friendly online services that pay special attention to the protection of their users' information privacy is a recent internet phenomenon. Such services use privacy-enhancing technologies and adhere to privacy-friendly terms and conditions. Privacy-friendly online services thus differ greatly from conventional services that do not usually provide satisfactory privacy protection.In fact, numerous popular online services, like Google, Facebook, and WhatsApp, exhibit serious privacy deficiencies. Consequently, consumers of online services are becoming increasingly concerned about privacy threats. Against this background, privacy-friendly online services-such as the search engine DuckDuckGo, fee-based premium social networking sites, and the instant messaging application Threema-help consumers better protect their privacy and provide an alternative to conventional online services. But do consumers intend to adopt privacy-friendly online services? Would they be willing to pay for online services providing better privacy protection? And would they abandon a currently used online service and switch to another provider for privacy reasons?This book aims to answer these questions by providing four quantitative empirical studies that examine consumers' use of privacy-friendly online services as a specific form of privacy protection behavior. Practical management implications for the providers of online services are derived from the studies' results.